E-commerce Beauty na Shopify
Czy jesteś pasjonatem branży urodowej, pragnącym przenieść swoją ofertę do świata online? Chcesz zbudować sklep internetowy, który będzie odzwierciedleniem elegancji i jakości Twoich produktów? Czy chcesz migrować do Shopify z Twojej obecnej platformy? Z Shopify, stworzenie atrakcyjnego i funkcjonalnego sklepu internetowego dedykowanego branży beauty jest teraz w zasięgu ręki!
Skontaktuj się z namiE-commerce Beauty na Shopify
Czy jesteś pasjonatem branży urodowej, pragnącym przenieść swoją ofertę do świata online? Chcesz zbudować sklep internetowy, który będzie odzwierciedleniem elegancji i jakości Twoich produktów? Czy chcesz migrować do Shopify z Twojej obecnej platformy? Z Shopify, stworzenie atrakcyjnego i funkcjonalnego sklepu internetowego dedykowanego branży beauty jest teraz w zasięgu ręki!
Skontaktuj się z namiKlienci z branży kosmetycznej, którzy zaufali nam na platformie Shopify
Klienci z branży kosmetycznej, którzy zaufali nam na platformie Shopify
Nasza historia specjalizacji w e-commerce beauty na Shopify
-
Praca dla włoskich i zagranicznych marek beauty
Nasza droga do specjalizacji na platformie Shopify ściśle wiąże się z branżą beauty, a także ekspertyzą sięgającą branży modowej. W okresie intensywnych przemian rynkowych związanych z Open Source Magento (przejście na wersję Magento 2 oraz przejęcie Magento przez Adobe), przeprowadziliśmy liczne migracje na platformę Shopify, zwłaszcza na rynkach Europy Zachodniej, obejmując różnorodne marki beauty.
Klienci, którzy dotychczas korzystali z platformy Magento, zważywszy na znaczne koszty migracji do Magento 2, zaczęli rozglądać się za alternatywnymi rozwiązaniami. Duży wpływ miały również późniejsze koszty utrzymania platformy, zwłaszcza problemy infrastrukturalne (oraz wyzwania związane z szczytami sprzedaży w okresie Black Friday/Cyber Monday).
-
Nowe możliwości w porównaniu do rozwiązań open source
Choć w tamtym okresie Shopify miało pewne ograniczenia funkcjonalne w porównaniu do Magento/Prestashop/WooCommerce, klienci, decydując się na pewne kompromisy, mogli zarządzać swoją platformą e-commerce na Shopify w sposób bardziej płynny i efektywny. Dodatkowo, znaczną część budżetu, który wcześniej przeznaczano na prace utrzymaniowe, można było teraz przeznaczyć na działania marketingowe i sprzedażowe.
Okazało się, że przejście na model subskrypcyjny Shopify umożliwiło większości naszych klientów z branży beauty znaczną optymalizację kosztów związanych z prowadzeniem działalności e-commerce. Dzięki temu, przeprowadziliśmy już wiele projektów na platformie Shopify w branży beauty, zdobywając unikalną specjalizację, która wyróżnia nas na tle konkurencyjnych firm.
Zbuduj lub rozwiń swoją markę beauty na Shopify razem z nami
Z nami, każdy aspekt Twojego sklepu online zostanie dopracowany do perfekcji. Nasi eksperci pomogą Ci zbudować sklep, który nie tylko będzie estetycznie przyjemny, ale także funkcjonalny i łatwy w zarządzaniu.
- Discovery i szybkie prototypowanie
- Skin Intellectual
- Budowa dedykowanych szablonów
- Dostosowanie szablonów Shopify dla branży beauty
- Migracja z innych platform
- Rozwiązania Omnichannel
- Wdrożenia PIM & Shopify
Consulting
Branża kosmetyczna e-commerce w liczbach
Podczas gdy myśli o inflacji ograniczającej wydatki konsumentów i zbliżającej się recesji przerażają wielu detalistów, e-commerce w branży beauty wykazuje niezwykłą odporność. Branża kosmetyczna online nie tylko utrzymuje się na powierzchni, ale także rozwija się, pokazując, że potrzeba dbania o urodę i dobre samopoczucie pozostaje silna nawet w trudnych ekonomicznie czasach. W dobie rosnących kosztów i niepewności gospodarczej, konsumenci wciąż chętnie inwestują w produkty beauty, co świadczy o ich postrzeganiu tych produktów jako istotnego elementu codziennej pielęgnacji i luksusu, na który wciąż są gotowi wydawać pieniądze.
- W 2022 roku sprzedaż kosmetyków i produktów beauty online w USA była ponad dwukrotnie wyższa niż w 2019 roku (18,6 miliarda dolarów w porównaniu do 9,21 miliarda dolarów). Przewiduje się, że do 2026 roku sprzedaż e-commerce w tej kategorii będzie stanowić prawie jedną trzecią całkowitej sprzedaży detalicznej w branży. (Źródło: Emarketer tutaj)
- Na platformie e-handlowej Amazon, sprzedaż produktów z kategorii zdrowie, pielęgnacja osobista i uroda wzrośnie o 24,4%, co czyni ją najszybciej rosnącą kategorią. (Źródło: Emarketer tutaj)
- Sephora.com to sklep internetowy o najwyższej sprzedaży e-commerce w USA, z przychodem wynoszącym 2,8 miliarda dolarów w 2023 roku. Na drugim miejscu znajduje się ulta.com, z przychodem wynoszącym 2,1 miliarda dolarów. (Źródło: Statista tutaj)
- Oczekuje się, że w 2024 roku zakupy produktów urodowych online będą stanowić 28% całkowitej sprzedaży detalicznej w branży beauty na całym świecie, w porównaniu do 11% w 2019 roku. (Źródło Emarketer tutaj)
- Wydatki konsumentów w prestiżowych kategoriach również rosną. W ciągu zaledwie pierwszych sześciu miesięcy 2022 roku konsumenci o rocznym dochodzie gospodarstwa domowego przekraczającym 100 000 dolarów wydali niemal 9 miliardów dolarów na produkty urodowe. Oznacza to wzrost o 14% w porównaniu do poprzedniego roku, przy czym na czele wydatków stoją przedstawiciele pokolenia X oraz milenialsi. (Źródło Retail Dive tutaj )
- Dwucyfrowy wzrost wynika z połączenia większej liczby kupujących na rynku oraz wyższych wydatków konsumentów w porównaniu do 2021 roku (Źródło: Retail Dive tutaj )
- W 2023 roku sektor kosmetyczny i urodowy okazał się najszybciej rosnącą kategorią detaliczną w USA, według raportu The US Beauty Consumer, osiągając wydatki konsumentów na poziomie 94,36 miliarda dolarów. W 2024 roku wielu konsumentów zamierza zwiększyć swoje budżety na produkty beauty, co jest dowodem na siłę takich trendów jak "efekt szminki - lipstick effect", zwyczaje zakupowe milenialsów oraz wiralowe duplikaty napędzane przez media społecznościowe. (Źródło: Emarketer tutaj).
- W 2023 roku amerykańscy konsumenci posiadali średnio 17,9 członkostw w programach lojalnościowych, co stanowi rekordowy wynik, a aktywnie uczestniczyli w połowie z nich. Inflacja i trwające skutki ekonomiczne pandemii stanowiły wyzwanie dla lojalności konsumentów wobec konkretnych marek i detalistów w ostatnich latach. Jednocześnie coraz więcej marek i sprzedawców uruchamia formalne programy lojalnościowe, które przyciągają klientów i dostarczają cennych danych o ich zachowaniach. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, programy lojalnościowe muszą skupić się na zwiększonej personalizacji, aby sprostać indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom konsumentów. (Źródło: Emarketer tutaj)
- Według badania Edelman z maja 2023 roku, 91% konsumentów na całym świecie uznaje, że najważniejszym czynnikiem przy zakupie jest dobra wartość za pieniądze. Na drugim miejscu znajduje się jakość, którą wskazało 89% respondentów, a następnie zaufanie do produktu lub marki (88%) oraz wygoda w znalezieniu, zakupie i używaniu produktu (84%). Konsumenci oczekują nie tylko dobrej wartości za swoje pieniądze, ale także wysokiej jakości, wygodnych produktów od zaufanych marek. Marki, które chcą utrzymać lub zwiększyć swoje udziały w rynku, muszą zadbać o spełnienie wszystkich tych oczekiwań. (Źródło: Emarketer tutaj)
- Prawie jedna trzecia (32,0%) cyfrowych kupujących beauty z Generacji Z w USA wydała w ostatnim roku od 101 do 500 dolarów na produkty urodowe online, podczas gdy około jedna czwarta (24,8%) wydała między 501 a 1,000 dolarów, zgodnie z naszym badaniem z grudnia 2023 roku. Ponadto, 62,8% przedstawicieli Generacji Z robi zakupy online na produkty beauty przynajmniej raz w miesiącu, a 21,2% kupuje je raz w tygodniu lub częściej. Jednak marki kosmetyczne nie powinny rezygnować ze sprzedaży stacjonarnej. Według innego naszego badania przeprowadzonego w listopadzie 2023 roku, kupujący beauty z Generacji Z w USA równie często odkrywają nowe marki lub produkty w sklepach stacjonarnych, co w mediach społecznościowych. (Źródło: Emarketer tutaj)
Trendy w branży beauty i jak może pomóc Ci w nich platforma Shopify
Spensoralizowane oferty
Personalizacja przestała być tylko miłym dodatkiem, a stała się integralnym elementem oczekiwań klientów. Według raportu McKinsey & Company, 71% konsumentów oczekuje, że firmy dostarczą im spersonalizowane interakcje, a 76% czuje frustrację, gdy tak się nie dzieje. Badanie McKinsey wykazało również, że personalizacja napędza wydajność i lepsze wyniki dla klientów. Firmy, które rozwijają się szybciej, generują 40% więcej swoich przychodów z personalizacji niż te, które rosną wolniej. (Raport McKinsey & Company znajdziesz tutaj).
W branży beauty personalizacja może również zwiększyć konwersje – konsumenci, którzy otrzymują spersonalizowane rekomendacje, są o 75% bardziej skłonni do dokonania zakupu. (Źródło: CBINSIGTHS tutaj). W ankiecie Optimizely, 63% konsumentów jest bardziej skłonnych do robienia zakupów świątecznych u marek, które dostosowują doświadczenie do ich potrzeb (Źródło Optimizely tutaj). Coraz więcej klientów wymaga, aby marki rozumiały i przewidywały ich potrzeby – 88% kupujących uważa, że doświadczenie, jakie oferuje marka, jest równie ważne jak jej produkt. (Źródło Emarketer tutaj).
Marki kosmetyczne, które nie oferują indywidualnie dostosowanych doświadczeń, ryzykują utratę potencjalnych zysków oraz klientów. Platforma Shopify, dzięki zaawansowanym narzędziom do personalizacji, umożliwia markom beauty tworzenie unikalnych i dostosowanych doświadczeń zakupowych. Programy lojalnościowe, quizy, automatyzacja marketingu, analiza danych klientów, spersonalizowane komunikaty oraz integracja z różnymi kanałami sprzedaży pozwala na skuteczne i efektywne spełnianie oczekiwań konsumentów, co przekłada się na wzrost lojalności i przychodów.
Wykorzystanie AI do indywidualnych ofert
Coraz więcej marek beauty zwiększa swoje wysiłki w zakresie wykorzystywania sztucznej inteligencji do personalizacji. Główne zastosowanie AI polega na pomaganiu klientom online w identyfikacji odpowiednich dla nich produktów bez konieczności odwiedzania sklepu stacjonarnego. Sztuczna inteligencja może być również wykorzystywana do tworzenia unikalnych formuł dla indywidualnych klientów, wprowadzając innowacje w personalizacji w branży beauty. Na podstawie różnych danych, można tworzyć spersonalizowane produkty pielęgnacyjne uwzględniające wiele czynników, w tym geny, rutynę i środowisko użytkownika – na przykład twardość wody, indeks UV i wilgotność, dodatkowo uwzględniając zmieniające się sezony, tolerancję skóry na aktywne składniki oraz zmiany stylu życia.
Platforma Shopify, wyposażona w zaawansowane narzędzia AI, może pomóc markom beauty w stworzeniu spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Automatyczne rekomendacje produktów, personalizowane kampanie marketingowe i analizowanie zachowań klientów to tylko niektóre z możliwości, jakie oferuje Shopify, aby sprostać rosnącym wymaganiom konsumentów w zakresie personalizacji.
Programy lojalnościowe
Programy lojalnościowe stanowią ogromną szansę dla marek beauty na personalizację swoich ofert i zwiększenie lojalności długoterminowych klientów. Na całym świecie 56% konsumentów twierdzi, że chętniej dokonują zakupów u marek, które oferują program lojalnościowy. Konsumenci wymieniają automatycznie naliczane nagrody oraz spersonalizowane oferty jako główne powody korzystania z tych programów. (Źródło Emarketer tutaj)
Programy lojalnościowe obejmują takie metody jak zniżki na większość produktów, pierwszeństwo dostępu do nowych produktów, sezonowe zniżki, prezenty urodzinowe, darmową wysyłkę, punkty naliczane za wydatki klientów i wiele więcej. Program lojalnościowy powinien być wszechkanałowy i łączyć zakupy klientów na wszystkich platformach, dzięki czemu członkowie mogą otrzymywać nagrody bez względu na to, gdzie kupują produkty.
Programy lojalnościowe stają się coraz ważniejszym narzędziem dla marek beauty, które chcą zwiększyć zaangażowanie klientów i ich długoterminową lojalność. Shopify, dzięki swoim zaawansowanym funkcjom, umożliwia łatwe tworzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi, pomagając markom beauty osiągnąć sukces.
Wykorzystanie filtrów AR i VR
Połowa dorosłych Amerykanów korzystała już z rozszerzonej rzeczywistości (AR) lub wirtualnej rzeczywistości (VR) podczas zakupów, bądź jest tym co najmniej zainteresowana. (Źródło Emarketer tutaj). Detaliści z branży beauty mają wiele okazji, aby wykorzystać ten trend, stosując filtry AR do prezentacji swoich produktów lub umożliwiając klientom wirtualne przymierzanie.
Ludzie często pierwszy raz stykają się z AR poprzez filtry lub soczewki w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Snapchat, Pinterest czy TikTok. Wykorzystanie AR podczas zakupów w mediach społecznościowych ma potencjał poprawy doświadczeń klientów. W miarę jak handel społecznościowy zyskuje na popularności, AR może pomóc zwiększyć zaangażowanie klientów i personalizować doświadczenia zakupowe. AR również może zwiększyć konwersję.
Marki beauty przewodzą w dziedzinie zakupów AR w mediach społecznościowych. Marketerzy mogą eksperymentować z narzędziami AR w mediach społecznościowych, tworząc własne filtry, efekty, soczewki, a nawet doświadczenia 3D.
Współpraca z autentycznymi influencerami
Influencerzy nadal mają duży wpływ na branżę beauty, jednak charakter marketingu influencerów zmienia się. Zamiast współpracować z influencerami mającymi największą liczbę obserwujących, marki skupiają się teraz na wskaźniku zaangażowania. Dla marek szukających współpracy z influencerami beauty, wielkość audytorium nie jest już jedynym wskaźnikiem sukcesu. (Źródło: Glossy’s Influencer Index tutaj).
W ankiecie przeprowadzonej wśród dorosłych Amerykanów, 61% stwierdziło, że są zainteresowani markami dostarczającymi autentyczne treści. Z powodu czasami zbyt wyidealizowanych i wydających się fałszywymi kampanii, ludzie stali się podejrzliwi wobec kampanii prowadzonych przez influencerów. (Źródło: RRD tutaj).
W rzeczywistości, 42% konsumentów twierdzi, że najbardziej wpływowe przy podejmowaniu decyzji zakupowych w zakresie beauty, zdrowia i wellness są treści generowane przez użytkowników – tylko 10% wskazało, że influencerzy mają największy wpływ. (Źródło: Emarketer tutaj).
To również wiąże się z tym, że marki beauty dążą do większej inkluzywności i różnorodności w swoich kampaniach. Zamiast zawsze wybierać zdjęcia z Photoshopem i popierane przez celebrytów, konsumenci chcą widzieć obrazy prawdziwych ludzi, z którymi mogą się identyfikować.
Platforma Shopify, dzięki swoim zaawansowanym narzędziom do integracji marketingu i zarządzania kampaniami, umożliwia markom beauty skuteczne wykorzystanie współpracy z autentycznymi influencerami. Shopify pomaga w łatwym monitorowaniu wskaźników zaangażowania, co pozwala na lepsze dopasowanie strategii marketingowej do oczekiwań konsumentów i zwiększenie lojalności klientów.
Społeczność marki
W miarę jak marki beauty dążą do poprawy relacji z klientami, wiele z nich zwraca się ku budowaniu społeczności. Społeczności marek zyskują na popularności w ostatnich latach, i to nie bez powodu – społeczności wzmacniają lojalność klientów i zachęcają do interakcji między klientami a markami. (Źródło Shopify Plus Commerce Trends 2023 tutaj).
Społeczności są również doskonałym miejscem dla marek do współpracy z klientami w zakresie innowacji produktowych. Marka beauty może wykorzystywać swojesocial media, np. Instagram Stories do badań produktowych. Uwzględnienie klientów w procesie rozwoju produktów sprawia, że czują się dostrzegani i bardziej zaangażowani w markę.
Platforma Shopify, wyposażona w narzędzia do zarządzania społecznościami i interakcjami z klientami, umożliwia markom beauty łatwe tworzenie i zarządzanie społecznościami. Shopify pomaga markom w budowaniu silnych relacji z klientami poprzez integrację funkcji społecznościowych, co przekłada się na zwiększenie lojalności i zaangażowania klientów.
Zakupy przez media społecznościowe
Blisko połowa wszystkich użytkowników sieci społecznościowych w USA dokona w tym roku przynajmniej jednego zakupu za pośrednictwem mediów społecznościowych. Ludzie wydają również coraz więcej przez handel społecznościowy – przeciętny kupujący w mediach społecznościowych wyda w tym roku około 500 dolarów, a do 2024 roku kwota ta wzrośnie do niemal 800 dolarów. Sprzedaż detaliczna w USA przez handel społecznościowy wzrośnie o 63,3% między 2022 a 2024 rokiem, osiągając 86,7 miliarda dolarów. (Źródło: Emarketer tutaj).
Generacja Z, cyfrowo natywna grupa, najchętniej angażuje się w handel społecznościowy w porównaniu do starszych pokoleń. Ponad połowa dorosłych użytkowników sieci społecznościowych z Generacji Z (w wieku 18-24 lata) regularnie dokonuje zakupów społecznych, a niemal połowa nastoletnich użytkowników (w wieku 14-17 lat) również to robi. Generacja Z najchętniej kupują za pośrednictwem mediów społecznościowych, a jej przedstawiciele wskazali produkty beauty/pielęgnacyjne, które zajęły drugie miejsce po odzieży. (Źródło: Emarketer tutaj).
Platforma Shopify, dzięki zaawansowanym narzędziom do integracji z mediami społecznościowymi i analizy danych, umożliwia markom beauty skuteczne wykorzystanie potencjału handlu społecznościowego. Shopify pomaga markom dotrzeć do młodszych pokoleń, zwłaszcza Generacji Z, poprzez integrację z platformami takimi jak TikTok, co pozwala na zwiększenie sprzedaży i zaangażowania klientów.
Doświadczenia omnichannel
Dwadzieścia dwa procent konsumentów w USA preferuje zakup kosmetyków do makijażu i perfum online, podczas gdy 34% preferuje podejście kombinowane, kupując zarówno cyfrowo, jak i offline. Marki, które mogą objąć podejście omnichannel, mają nadzieję na pozyskanie i utrzymanie większej liczby klientów w przyszłości. (Źródło: Shopify tutaj)
Platforma Shopify, wyposażona w zaawansowane narzędzia do zarządzania sprzedażą online i offline, pozwala markom beauty na skuteczne łączenie tych dwóch kanałów. Shopify umożliwia tworzenie płynnych doświadczeń omnichannel, które pomagają markom dostarczać klientom spójne i satysfakcjonujące zakupy, niezależnie od tego, czy dokonują ich online, czy w sklepie stacjonarnym. Dzięki Shopify, marki mogą łatwo zarządzać zapasami, zamówieniami i interakcjami z klientami, co przekłada się na większą lojalność i wyższe zyski.
Subskrypcyjne boxy beauty pozostają popularne
Subskrypcyjne boxy beauty pozostają doskonałym sposobem dla branży kosmetycznej na utrzymanie lojalnych klientów w dłuższej perspektywie. Przewiduje się, że sprzedaż e-commerce w USA związana z subskrypcjami wzrośnie o 15% rok do roku w 2022 roku, osiągając wartość 33,48 miliarda dolarów. Dodatkowo, ponad jedna czwarta (27,6%) subskrypcji na całym świecie pochodzi z branży beauty i pielęgnacji osobistej. (Źródło: Emarketer tutaj).
Platforma Shopify, wyposażona w zaawansowane funkcje do zarządzania subskrypcjami, umożliwia markom beauty skuteczne zarządzanie programami subskrypcyjnymi. Shopify pomaga w automatyzacji procesów wysyłki, zarządzaniu członkostwami oraz śledzeniu preferencji klientów, co pozwala markom beauty na budowanie długotrwałej lojalności i zwiększanie przychodów. Dzięki Shopify, marki mogą łatwo dostosować swoje oferty subskrypcyjne do potrzeb klientów, zapewniając im wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
Zrównoważony rozwój
Konsumenci coraz częściej wymagają, aby marki wyznawały wartości zrównoważonego rozwoju, które są zgodne z ich własnymi. Świadomi ekologicznie klienci wybierają marki na podstawie ich wpływu na środowisko. W ankiecie dotyczącej znaczenia wybranych cech zrównoważonego rozwoju przy wyborze sprzedawcy, 24% respondentów uznało produkty wolne od szkodliwych lub syntetycznych materiałów za "bardzo ważne". Osiemnaście procent osób wskazało również na znaczenie produktów z ekologicznym opakowaniem. (Źródło: Emarketer tutaj).
W Wielkiej Brytanii 29% dorosłych stara się ograniczyć użycie jednorazowych plastików przy zakupie produktów beauty i pielęgnacji osobistej. (Źródło: Emarketer tutaj). Dodatkowo, 46% klientów jest bardziej skłonnych do zakupu produktu online, jeśli mogą poddać opakowanie recyklingowi. Jest to jeden z powodów, dla których 40% marek inwestuje w bardziej zrównoważone opakowania. Czterdzieści dwa procent ankietowanych konsumentów stwierdziło, że "wiedza, że marka aktywnie pracuje nad zmniejszeniem swojego śladu węglowego" jest ważna przy podejmowaniu decyzji o zakupie produktu online. Jednym ze sposobów na zmniejszenie swojego śladu węglowego jest kompensacja. Obecnie tylko 23% marek kompensuje emisje, ale przewiduje się, że liczba ta znacznie wzrośnie w nadchodzących latach. (Źródło: Shopify Plus Commerce Trends 2023 tutaj).
Teraz jest czas, aby Twoja marka beauty przeanalizowała, jak może produkować, pakować i wysyłać swoje produkty w bardziej zrównoważony sposób. Następnie, jasno przedstaw swoje zobowiązanie do ochrony środowiska na swojej stronie internetowej, aby klienci mogli zrozumieć i docenić Twoje wartości.
Platforma Shopify, dzięki swoim zaawansowanym funkcjom zarządzania zrównoważonymi procesami, pozwala markom beauty na łatwe wprowadzanie ekologicznych praktyk. Shopify umożliwia śledzenie i raportowanie działań związanych z ochroną środowiska, co pozwala markom transparentnie komunikować swoje inicjatywy zrównoważonego rozwoju klientom.
Shopify Plus ułatwia skalowanie Twojego biznesu, umożliwiając zarządzanie większą liczbą kont oraz dostosowywanie funkcjonalności do rosnących potrzeb.
Skontaktuj się z namiOdkryj korzyści wynikające ze współpracy z naszym zespołem ekspertów Shopify!
KontaktMasz pytania? Chcesz fachowej porady specjalistów?
Skontaktuj się z namiDlaczego warto współpracować ze Startup E-commerce przy wdrożeniach Shopify?
Decydując się na współpracę z Startup E-commerce jako twoim partnerem w implementacji Shopify, otwierasz swoją firmę na nowe możliwości. Oto kilka przyczyn, dla których warto nam zaufać w kwestii Shopify:
Oficjalny partner Shopify & Shopify Plus
Jako długoletni partner Shopify i specjaliści od e-commerce, jesteśmy dumni z naszego bogatego doświadczenia w pracy z platformą Shopify. Od blisko dekady specjalizujemy się w tej technologii, a nasze umiejętności zostały potwierdzone w 2023 roku, kiedy to zajęliśmy pierwsze miejsce w Clutch Leaders Matrix dla technologii Shopify.
Indywidualne podejście
Traktujemy każdego klienta jako unikalnego i kluczowego partnera. Dzięki głębokiej znajomości różnych technologii e-commerce, takich jak Magento i WooCommerce, jesteśmy w stanie ocenić, czy Shopify jest najlepszym rozwiązaniem dla Twojego projektu i dostosować je do Twoich specyficznych potrzeb.
Wsparcie eksperckie
Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie współpracy, od wstępnych konsultacji przez wdrożenie, rozwój funkcji, po bieżące wsparcie techniczne. Nasz zespół składa się z ponad 100 specjalistów z różnych dziedzin, co pozwala na kompleksowe wsparcie każdego aspektu prowadzenia sklepu internetowego.
Innowacyjność
Nasze zaangażowanie w śledzenie i implementację najnowszych trendów technologicznych pozwala na dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które napędzają sukces ich biznesu. Wdrażamy nowoczesne rozwiązania, w tym autorskie integracje, które rozszerzają możliwości Shopify, dostarczając rozwiązania omnichannel i dając naszym klientom przewagę na konkurencyjnym rynku.
Skontaktuj się z nami
Porozmawiajmy! Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o Twoim kolejnym projekcie.