Hotjar, znana platforma analizowania zachowań użytkowników, niedawno przejęła PingPong, narzędzie do testowania i przeprowadzania wywiadów z użytkownikami. W efekcie powstał Hotjar Engage, nowa funkcja, która ułatwia badanie doświadczeń klientów w czasie rzeczywistym.
Hotjar Engage jest idealnym rozwiązaniem dla zespołów, które chcą dogłębniej poznać swoich użytkowników i zrozumieć, co sprawia, że ich produkt jest atrakcyjny - lub wręcz przeciwnie.
Jak działa Hotjar Engage
Aby lepiej zrozumieć, jak Hotjar Engage wprowadza innowacje w badaniach UX, przeanalizujmy przykład: zespół właśnie opublikował atrakcyjną, nową stronę główną, ale liczba kliknięć na przycisk rejestracji jest niższa niż oczekiwano.
Dzięki Hotjar Engage, zespół może przeprowadzić wywiady z użytkownikami, którzy przeglądają ich stronę, zadając pytania o to, co jest dla nich atrakcyjne, co ich zniechęca, czy coś jest niejasne, czy mają wystarczająco informacji, aby się zarejestrować. Po kilku wywiadach, zespół zauważa wspólne motywy i może wprowadzić poprawki.
Hotjar Engage oferuje możliwość łatwego planowania, prowadzenia, nagrywania i udostępniania wywiadów z użytkownikami. Dostępna jest baza ponad 175 000 testerów Hotjara, dzięki czemu zawsze znajdą się odpowiednie osoby do przetestowania produktu. Platforma synchronizuje się z kalendarzem, a transkrypcje rozmów są generowane automatycznie.
Więcej empatii w obszarze e-commerce
Nowa funkcja Hotjar Engage to tylko jedno z wielu ciekawych rozszerzeń, które Hotjar planuje wprowadzić w przyszłości. Wszystko to w ramach wizji inspirowania zmian poprzez empatię, ponieważ Hotjar wierzy, że każdy prowadzący biznes online powinien mieć narzędzia, aby zrozumieć swoich użytkowników i tworzyć dla nich niezapomniane doświadczenia.