Szukasz rozwiązania dopasowanego do Twoich potrzeb, ponieważ dotychczasowe narzędzia nie spełniły oczekiwań?

Problem rozwiążą dedykowane aplikacje Shopify!

Nasz zespół opracuje i wdroży aplikację, która sprosta potrzebom Twoim i Twojej firmy. Jesteśmy profesjonalistami, którzy wiedzą jak ważne jest bezpieczeństwo oraz funkcjonalność stworzonej aplikacji, bo tylko bezpieczne i funkcjonalne narzędzie będzie mogło w pełni spełnić swoje zadanie.  

Jak wygląda proces tworzenia dedykowanych aplikacji? 

1. Analiza

Aplikacje tworzymy w oparciu o szczegółową analizę Twoich potrzeb oraz oczekiwań uwzględniając przy tym wykorzystywane dotychczas systemy i narzędzia.

2. Dokumentacja 

Po przeprowadzeniu analizy oraz zebraniu wszystkich potrzebnych danych, przygotowujemy specjalną dokumentację dotyczącą ustaleń związanych z  realizacją projektu. 

3. Design

Projektujemy unikalny design dopasowany do Twoich potrzeb, mając na uwadze wszelkie aspekty jakie muszą być zachowane, aby stworzyć intuicyjną i  przyjazną dla użytkownika aplikację.

4. Realizacja

Po dogłębnej analizie, stworzeniu dokumentacji oraz zaprojektowaniu prototypu, nasz zespół programistów wdraża aplikację w życie. 

5. Testy 

Na koniec stworzona aplikacja przechodzi przez serię testów, aby zidentyfikować ewentualne błędy i wprowadzić konieczne poprawki. 

Dedykowane aplikacje Shopify sprawdzą się gdy:

  • dostępne aplikacji i narzędzia nie spełniają Twoich oczekiwań 
  • konieczna jest integracja z zewnętrznymi systemami 
  • Twoja firma potrzebuje niestandardowego rozwiązania 
  • potrzebujesz aplikacji o określonych funkcjonalnościach 
  • szukasz aplikacji dopasowanej do Twojej firmy 
  • chcesz wdrożyć w życie unikatowy pomysł na aplikację 

Zalety dedykowanych aplikacji

  • dopasowane do Twoich potrzeb 
  • możliwość dalszej ich rozbudowy
  • możliwość integracji z wcześniejszymi systemami 
  • indywidualny, dopasowany wygląd
  • łatwość edycji 
  • nieograniczone rozwiązania 

Jakie korzyści przyniosą Twojej firmie dedykowane aplikacje Shopify? 

  • będą odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy
  • ułatwią zarządzanie biznesem
  • poprawią komunikację pomiędzy pracownikami
  • usprawnią funkcjonowanie firmy
  • zredukują koszty