Innowacje w Checkout Shopify - nowe komponenty DatePicker i Disclosure

Spsi treści
SHOPIFY
ZA DARMO
przez pierwsze
3 DNI
następne 3 miesiące
kosztują tylko 1 USD
Zarejestruj się
Friday, 12, May 2023

Dziś mamy dla Was ekscytujące nowości, które pomogą przystosować checkout Shopify do Waszych indywidualnych potrzeb. Od 26 kwietnia 2023 roku, Shopify wprowadza do swojego systemu płatności dwa nowe komponenty: DatePicker i Disclosure.

Nowe komponenty UI Checkout

DatePicker to narzędzie, które pomoże dostosować system do wyboru konkretnych dat dostawy - idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy pragną oferować swoim klientom większą elastyczność w planowaniu dostaw. (więcej o Date Picker)

Z kolei Disclosure to komponent, który ułatwi stopniowe ujawnianie informacji, takich jak długa lista elementów w pakiecie. To doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy oferują swoim klientom zestawy produktów lub usług. (więcej o Disclosure)

Branding Shopify Checkout

Co więcej, branding checkout obsługuje teraz niestandardowe czcionki. Dzięki temu, proces płatności, konta oraz rozszerzenia interfejsu użytkownika będą prezentować spójny wygląd, niezależnie od platformy. To kolejny krok Shopify w kierunku dostarczania najbardziej spersonalizowanych i spójnych doświadczeń dla Waszych klientów. (dodatkowe informacje i przykładową animację jak może zmieniać się checkout na Shopify Plus znajdziesz tutaj)

Dlaczego to takie ważne?

Przestrzegając wytycznych projektowych dla DatePicker, możecie zapewnić swoim klientom płynną i efektywną metodę wyboru dat, zwiększając tym samym satysfakcję z zakupów. Natomiast za pomocą komponentu Disclosure możecie skuteczniej zarządzać prezentacją informacji, co jest szczególnie ważne dla sklepów oferujących szeroką gamę produktów lub usług.

Pamiętajcie, że rozwój to klucz do sukcesu w e-commerce. Dlatego też zachęcamy Was do skorzystania z nowych możliwości, które oferuje Shopify. Jesteśmy pewni, że dzięki nim Wasz sklep stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny i funkcjonalny dla Waszych klientów.

Zapraszamy do kontaktu z nami, jeżeli macie jakiekolwiek pytania dotyczące nowych funkcji Checkout w Shopify oraz jeśli potrzebujecie pomocy przy wprowadzeniu zmian na Twoim e-commerce Shopify. Jesteśmy tu, aby pomóc Wam w pełni wykorzystać potencjał Waszego sklepu online!

Więcej artykułów

Saturday, 12, Apr 2025

Plan Shopify zmienia nazwę na Grow – co to oznacza?

Thursday, 27, Mar 2025

Ile kosztuje utrzymanie sklepu na Shopify?

Wednesday, 19, Mar 2025

Ile kosztuje budowa sklepu internetowego na Shopify?

Friday, 12, May 2023

Innowacje w Checkout Shopify - nowe komponenty DatePicker i Disclosure

Spis treści

Dziś mamy dla Was ekscytujące nowości, które pomogą przystosować checkout Shopify do Waszych indywidualnych potrzeb. Od 26 kwietnia 2023 roku, Shopify wprowadza do swojego systemu płatności dwa nowe komponenty: DatePicker i Disclosure.

Nowe komponenty UI Checkout

DatePicker to narzędzie, które pomoże dostosować system do wyboru konkretnych dat dostawy - idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy pragną oferować swoim klientom większą elastyczność w planowaniu dostaw. (więcej o Date Picker)

Z kolei Disclosure to komponent, który ułatwi stopniowe ujawnianie informacji, takich jak długa lista elementów w pakiecie. To doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy oferują swoim klientom zestawy produktów lub usług. (więcej o Disclosure)

Branding Shopify Checkout

Co więcej, branding checkout obsługuje teraz niestandardowe czcionki. Dzięki temu, proces płatności, konta oraz rozszerzenia interfejsu użytkownika będą prezentować spójny wygląd, niezależnie od platformy. To kolejny krok Shopify w kierunku dostarczania najbardziej spersonalizowanych i spójnych doświadczeń dla Waszych klientów. (dodatkowe informacje i przykładową animację jak może zmieniać się checkout na Shopify Plus znajdziesz tutaj)

Dlaczego to takie ważne?

Przestrzegając wytycznych projektowych dla DatePicker, możecie zapewnić swoim klientom płynną i efektywną metodę wyboru dat, zwiększając tym samym satysfakcję z zakupów. Natomiast za pomocą komponentu Disclosure możecie skuteczniej zarządzać prezentacją informacji, co jest szczególnie ważne dla sklepów oferujących szeroką gamę produktów lub usług.

Pamiętajcie, że rozwój to klucz do sukcesu w e-commerce. Dlatego też zachęcamy Was do skorzystania z nowych możliwości, które oferuje Shopify. Jesteśmy pewni, że dzięki nim Wasz sklep stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny i funkcjonalny dla Waszych klientów.

Zapraszamy do kontaktu z nami, jeżeli macie jakiekolwiek pytania dotyczące nowych funkcji Checkout w Shopify oraz jeśli potrzebujecie pomocy przy wprowadzeniu zmian na Twoim e-commerce Shopify. Jesteśmy tu, aby pomóc Wam w pełni wykorzystać potencjał Waszego sklepu online!

SHOPIFY
ZA DARMO
przez pierwsze
3 DNI
następne 3 miesiące
kosztują tylko 1 USD
Zarejestruj się

Darmowy consulting z ekspertami Shopify

Jeśli chcesz skorzystać z naszego wsparcia, wypełnij formularz dostępny na stronie dedykowanej darmowym konsultacjom naszych ekspertów Shopify i podziel się z nami kluczowymi informacjami.

Napisz do nas