Przetestuj bezpłatnie Shopify przez pierwsze 3 dni

Za następne 3 miesiące zapłacisz tylko $1/miesięcznie

Nowe funkcje checkout na Shopify - sprawdź jak mogą wzmocnić Twój sklep

Spsi treści
SHOPIFY
ZA DARMO
przez pierwsze
3 DNI
następne 3 miesiące
kosztują tylko 1 USD
Zarejestruj się
Saturday, 20, Jul 2024

Shopify kontynuuje swoje innowacje w obszarze e-commerce, wprowadzając szereg nowych funkcji checkout, które mają za zadanie dostosować i usprawnić proces zakupowy na Twojej platformie. Najnowsze aktualizacje, opublikowane w edycji Summer ‘24, są już dostępne i oferują przedsiębiorcom jak Ty nowe sposoby na personalizację i optymalizację procesu finalizacji zakupu.

Checkout Blocks - teraz za darmo

Jedną z kluczowych nowości jest Checkout Blocks – teraz dostępny za darmo. Jest to prosty, bezkodowy sposób na dostosowanie procesu checkout, umożliwiający dodawanie niestandardowych pól, banerów, zniżek, a także zaawansowanego brandingu. Wszystko to dostępne jest przez intuicyjny interfejs typu "przeciągnij i upuść", który pozwala na łatwe wdrażanie zmian bez potrzeby posiadania zaawansowanych umiejętności programistycznych.

Personalizacja procesu zakupowego

Dzięki nowym funkcjom, takim jak Hide, Rename, and Reorder dla metod dostawy i płatności, możesz teraz jeszcze bardziej dostosować proces zakupu do potrzeb Twoich klientów oraz specyfiki działalności. Możliwość tworzenia niestandardowych zniżek na zamówienia i dostawy zwiększa konwersje, oferując klientom atrakcyjniejsze opcje cenowe.

Ulepszona integracja i walidacja adresów

Z nowymi API do autouzupełniania adresów oraz integracjami z aplikacjami takimi jak Experian, Fetchify i Address Finder, Shopify zapewnia real-time walidację i standaryzację adresów. To nie tylko przyspiesza proces zakupu, ale również minimalizuje błędy w dostawach.

Rozszerzenia i kompatybilność

Nowe funkcje checkout są w pełni kompatybilne z Shopify B2B i Shopify Markets, wspierając wielojęzyczność i wielowalutowość. Dodatkowo, możliwość integracji z zewnętrznymi punktami odbioru oraz zarządzanie lokalnymi metodami odbioru w sklepie bez konieczności pisania kodu to ogromne udogodnienie dla przedsiębiorców i ich klientów.

Zgodność z PCI DSS v4

Aktualizacja do Checkout Extensibility przygotowuje Twój sklep do spełnienia nowych standardów branży płatniczej, zwiększając bezpieczeństwo danych kart płatniczych i transakcji.

Podsumowanie

Nowe funkcje checkout na Shopify otwierają przed Tobą i Twoim sklepem drzwi do jeszcze lepszego dostosowania doświadczeń zakupowych, zwiększenia konwersji i poprawy operacji. Jeśli szukasz wsparcia w implementacji tych nowości lub chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak mogą one wspierać Twój biznes, skontaktuj się z nami w Startup E-commerce. Jako doświadczeni eksperci Shopify, jesteśmy gotowi pomóc Ci maksymalizować potencjał Twojego sklepu online.

Więcej artykułów

Monday, 19, May 2025

Startup Ecommerce na Carpathian Startup Fest 2025

Saturday, 12, Apr 2025

Plan Shopify zmienia nazwę na Grow – co to oznacza?

Thursday, 27, Mar 2025

Ile kosztuje utrzymanie sklepu na Shopify?

Saturday, 20, Jul 2024

Nowe funkcje checkout na Shopify - sprawdź jak mogą wzmocnić Twój sklep

Spis treści

Shopify kontynuuje swoje innowacje w obszarze e-commerce, wprowadzając szereg nowych funkcji checkout, które mają za zadanie dostosować i usprawnić proces zakupowy na Twojej platformie. Najnowsze aktualizacje, opublikowane w edycji Summer ‘24, są już dostępne i oferują przedsiębiorcom jak Ty nowe sposoby na personalizację i optymalizację procesu finalizacji zakupu.

Checkout Blocks - teraz za darmo

Jedną z kluczowych nowości jest Checkout Blocks – teraz dostępny za darmo. Jest to prosty, bezkodowy sposób na dostosowanie procesu checkout, umożliwiający dodawanie niestandardowych pól, banerów, zniżek, a także zaawansowanego brandingu. Wszystko to dostępne jest przez intuicyjny interfejs typu "przeciągnij i upuść", który pozwala na łatwe wdrażanie zmian bez potrzeby posiadania zaawansowanych umiejętności programistycznych.

Personalizacja procesu zakupowego

Dzięki nowym funkcjom, takim jak Hide, Rename, and Reorder dla metod dostawy i płatności, możesz teraz jeszcze bardziej dostosować proces zakupu do potrzeb Twoich klientów oraz specyfiki działalności. Możliwość tworzenia niestandardowych zniżek na zamówienia i dostawy zwiększa konwersje, oferując klientom atrakcyjniejsze opcje cenowe.

Ulepszona integracja i walidacja adresów

Z nowymi API do autouzupełniania adresów oraz integracjami z aplikacjami takimi jak Experian, Fetchify i Address Finder, Shopify zapewnia real-time walidację i standaryzację adresów. To nie tylko przyspiesza proces zakupu, ale również minimalizuje błędy w dostawach.

Rozszerzenia i kompatybilność

Nowe funkcje checkout są w pełni kompatybilne z Shopify B2B i Shopify Markets, wspierając wielojęzyczność i wielowalutowość. Dodatkowo, możliwość integracji z zewnętrznymi punktami odbioru oraz zarządzanie lokalnymi metodami odbioru w sklepie bez konieczności pisania kodu to ogromne udogodnienie dla przedsiębiorców i ich klientów.

Zgodność z PCI DSS v4

Aktualizacja do Checkout Extensibility przygotowuje Twój sklep do spełnienia nowych standardów branży płatniczej, zwiększając bezpieczeństwo danych kart płatniczych i transakcji.

Podsumowanie

Nowe funkcje checkout na Shopify otwierają przed Tobą i Twoim sklepem drzwi do jeszcze lepszego dostosowania doświadczeń zakupowych, zwiększenia konwersji i poprawy operacji. Jeśli szukasz wsparcia w implementacji tych nowości lub chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak mogą one wspierać Twój biznes, skontaktuj się z nami w Startup E-commerce. Jako doświadczeni eksperci Shopify, jesteśmy gotowi pomóc Ci maksymalizować potencjał Twojego sklepu online.

SHOPIFY
ZA DARMO
przez pierwsze
3 DNI
następne 3 miesiące
kosztują tylko 1 USD
Zarejestruj się

Darmowy consulting z ekspertami Shopify

Jeśli chcesz skorzystać z naszego wsparcia, wypełnij formularz dostępny na stronie dedykowanej darmowym konsultacjom naszych ekspertów Shopify i podziel się z nami kluczowymi informacjami.

Napisz do nas