Jak zarządzać prośbami o dostęp do Twojego sklepu na Shopify - współpraca z agencją partnerską Shopify

Wednesday, 19, Jun 2024

Witaj! Jeśli czytasz ten artykuł, zapewne posiadasz już sklep na platformie Shopify i zwróciłeś się do naszej agencji z prośbą o potencjalną współpracę. Nasz zespół, aby móc efektywnie wspierać Twój rozwój, poprosił o dostęp do Twojego sklepu z poziomu naszego konta partnerskiego. W tym krótkim poradniku wyjaśnimy, jak możesz przyjąć naszą prośbę, co jest prostym procesem i zajmuje tylko kilka minut!

Współpraca z Partnerem Shopify

Jako Twój partner w rozwoju sklepu Shopify, chcemy ułatwić Ci proces zarządzania dostępem do Twojego sklepu. Oto przewodnik krok po kroku, jak możesz przyjmować lub odrzucać prośby o dostęp do sklepu od naszej agencji partnerskiej Startup Ecommerce (otrzymasz zaproszenie z poziomu Sintra Consulting Poland Sp. z o.o.)

Krok 1: Podaj Nazwę i Kod Twojego Sklepu

Zanim będziemy mogli wysłać prośbę o dostęp do Twojego sklepu Shopify, potrzebujemy od Ciebie podania nazwy sklepu oraz, jeśli jest ustawiony, 4-cyfrowego kodu współpracownika. Oto co powinnaś/powinieneś zrobić:

  • Zaloguj się do swojego konta na Shopify
    • prześlij nam adres url Shopify Twojego sklepu xxxxxx.myshopify.com
  • Jeśli Twój sklep wymaga dodatkowego kodu współpracownika, podaj również ten kod
  • Wyślij nam te informacje w komunikacji mailowej, abyśmy mogli przejść do następnego kroku

Krok 2: Otrzymasz email z prośbą o dostęp

Gdy otrzymamy od Ciebie wszystkie niezbędne informacje i wyślemy prośbę o dostęp:

  • Sprawdź Email: otrzymasz powiadomienie od Shopify z informacją, że Startup Ecommerce (Sintra Consulting Poland Sp. z o.o.) poprosiło o dostęp do Twojego sklepu jako agencja partnerska Shopify
  • Przejrzyj prośbę na dashboardzie Shopify: kliknij w link w emailu, aby przejść do panelu zarządzania Shopify i zobaczyć szczegóły prośby.

Krok 3: Przejrzyj i udziel Dostępu

Na pulpicie Shopify możesz zobaczyć szczegóły dotyczące prośby, w tym zakres uprawnień, które są nam potrzebne:

  • Przejdź do zakładki Settings/Ustawienia-Users and Permissions: znajdziesz tu listę prośb o dostęp
  • Udziel lub Odrzuć Dostęp: możesz zaakceptować prośbę, klikając „Grant access”, lub odrzucić, jeśli zmieniłeś zdanie.

Krok 4: Zarządzanie dostępem

Po udzieleniu dostępu, możesz w każdej chwili zarządzać uprawnieniami lub całkowicie usunąć dostęp:

  • Zarządzaj uprawnieniami: możesz zmienić, które sekcje Twojego sklepu są dostępne dla nas, jako współpracowników.
  • Usuń dostęp: jeśli nasza pomoc nie będzie już potrzebna, możesz łatwo usunąć nasz dostęp przez dashboard.

Podsumowanie

Zarządzanie dostępem współpracowników do Twojego sklepu Shopify jest prostym procesem, który daje Ci pełną kontrolę nad tym, kto i w jakim zakresie może wspierać rozwój Twojego biznesu. Pamiętaj, aby dostarczyć wszystkie niezbędne informacje, w tym kod współpracownika, aby proces przebiegał sprawnie. W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby dalszego wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Więcej artykułów

Thursday, 5, Sep 2024

Wydarzenia z branży startapów - Q3 2024 Europa

Tuesday, 3, Sep 2024

Nowa opcja w TPay. PragmaPay - płatności odroczone i ratalne

Tuesday, 27, Aug 2024

Co Polacy sądzą o e-commerce? - raport e- Izby 2024

Wednesday, 19, Jun 2024

Jak zarządzać prośbami o dostęp do Twojego sklepu na Shopify - współpraca z agencją partnerską Shopify

Witaj! Jeśli czytasz ten artykuł, zapewne posiadasz już sklep na platformie Shopify i zwróciłeś się do naszej agencji z prośbą o potencjalną współpracę. Nasz zespół, aby móc efektywnie wspierać Twój rozwój, poprosił o dostęp do Twojego sklepu z poziomu naszego konta partnerskiego. W tym krótkim poradniku wyjaśnimy, jak możesz przyjąć naszą prośbę, co jest prostym procesem i zajmuje tylko kilka minut!

Współpraca z Partnerem Shopify

Jako Twój partner w rozwoju sklepu Shopify, chcemy ułatwić Ci proces zarządzania dostępem do Twojego sklepu. Oto przewodnik krok po kroku, jak możesz przyjmować lub odrzucać prośby o dostęp do sklepu od naszej agencji partnerskiej Startup Ecommerce (otrzymasz zaproszenie z poziomu Sintra Consulting Poland Sp. z o.o.)

Krok 1: Podaj Nazwę i Kod Twojego Sklepu

Zanim będziemy mogli wysłać prośbę o dostęp do Twojego sklepu Shopify, potrzebujemy od Ciebie podania nazwy sklepu oraz, jeśli jest ustawiony, 4-cyfrowego kodu współpracownika. Oto co powinnaś/powinieneś zrobić:

  • Zaloguj się do swojego konta na Shopify
    • prześlij nam adres url Shopify Twojego sklepu xxxxxx.myshopify.com
  • Jeśli Twój sklep wymaga dodatkowego kodu współpracownika, podaj również ten kod
  • Wyślij nam te informacje w komunikacji mailowej, abyśmy mogli przejść do następnego kroku

Krok 2: Otrzymasz email z prośbą o dostęp

Gdy otrzymamy od Ciebie wszystkie niezbędne informacje i wyślemy prośbę o dostęp:

  • Sprawdź Email: otrzymasz powiadomienie od Shopify z informacją, że Startup Ecommerce (Sintra Consulting Poland Sp. z o.o.) poprosiło o dostęp do Twojego sklepu jako agencja partnerska Shopify
  • Przejrzyj prośbę na dashboardzie Shopify: kliknij w link w emailu, aby przejść do panelu zarządzania Shopify i zobaczyć szczegóły prośby.

Krok 3: Przejrzyj i udziel Dostępu

Na pulpicie Shopify możesz zobaczyć szczegóły dotyczące prośby, w tym zakres uprawnień, które są nam potrzebne:

  • Przejdź do zakładki Settings/Ustawienia-Users and Permissions: znajdziesz tu listę prośb o dostęp
  • Udziel lub Odrzuć Dostęp: możesz zaakceptować prośbę, klikając „Grant access”, lub odrzucić, jeśli zmieniłeś zdanie.

Krok 4: Zarządzanie dostępem

Po udzieleniu dostępu, możesz w każdej chwili zarządzać uprawnieniami lub całkowicie usunąć dostęp:

  • Zarządzaj uprawnieniami: możesz zmienić, które sekcje Twojego sklepu są dostępne dla nas, jako współpracowników.
  • Usuń dostęp: jeśli nasza pomoc nie będzie już potrzebna, możesz łatwo usunąć nasz dostęp przez dashboard.

Podsumowanie

Zarządzanie dostępem współpracowników do Twojego sklepu Shopify jest prostym procesem, który daje Ci pełną kontrolę nad tym, kto i w jakim zakresie może wspierać rozwój Twojego biznesu. Pamiętaj, aby dostarczyć wszystkie niezbędne informacje, w tym kod współpracownika, aby proces przebiegał sprawnie. W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby dalszego wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Więcej artykułów