Przetestuj bezpłatnie Shopify przez pierwsze 3 dni

Za następne 3 miesiące zapłacisz tylko $1/miesięcznie

Ważne aktualizacje planów Shopify od 24.01.2024

Spsi treści
SHOPIFY
ZA DARMO
przez pierwsze
3 DNI
następne 3 miesiące
kosztują tylko 1 USD
Zarejestruj się
Tuesday, 6, Feb 2024

Shopify, jedna z wiodących platform e-commerce na świecie, dokonała kluczowych aktualizacji w swojej ofercie planów subskrypcyjnych. Zmiany te, które weszły w życie w ubiegłym tygodniu, dotyczą wszystkich głównych planów: Starter, Retail, Basic, Shopify oraz Advanced. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje, które pomogą przedsiębiorcom i naszym czytelnikom zrozumieć te zmiany i odpowiednio dostosować swoje sklepy.

Rozszerzony dostęp do raportów

Wszystkie plany otrzymują teraz dostęp do ponad 60 raportów, w tym raportów marketingowych, sprzedażowych i dotyczących zysków. To ogromna wartość dodana, umożliwiająca lepszą analizę wyników sklepu i identyfikację nowych możliwości optymalizacji.

Ograniczenia w dostępie do kont pracowników

Plany Starter i Basic nie obejmują już kont pracowników. Przedsiębiorcy, którzy potrzebują dodatkowych kont dla swojego personelu, powinni wybrać plan "Shopify" lub wyższy. To zmiana, która może wpłynąć na mniejsze firmy i startupy, zachęcając do wyboru bardziej rozbudowanych planów.

Limitacja rynków

Wszystkie plany teraz zawierają dostęp do 3 rynków dla dodatkowej regionalnej personalizacji, przy czym dodatki regionalne są dostępne tylko w planie Advanced. To ograniczenie zmusza przedsiębiorców do przemyślenia swojej strategii międzynarodowej i potencjalnego inwestowania w bardziej zaawansowany plan.

Ulepszona obsługa klienta w planie Advanced

Plan Advanced teraz zawiera ulepszoną obsługę czatu z priorytetowym kierowaniem do przodu kolejki. To znacząca korzyść dla większych przedsiębiorstw, które potrzebują szybkiego wsparcia w zarządzaniu skomplikowanymi sklepami.

Ograniczenia dostępu do danych klientów

Plany Starter i Basic nie obejmują już dostępu do danych osobowych klientów (PII) za pośrednictwem aplikacji zbudowanych w administracji Shopify. Dla dostępu, przedsiębiorcy muszą wybrać plan Shopify lub wyższy i zapłacić dodatkową opłatę w wysokości 29 USD/rok.

Przypomnienie

Zmiany te dotyczą wyłącznie nowo otwartych sklepów po 24 stycznia 2024. Obecni przedsiębiorcy, którzy już wybrali swój plan, nie odczują wpływu tych zmian i zachowają swoje obecne plany oraz funkcje. Jeśli jednak zdecydują się na zmianę planu, będą podlegać nowym warunkom. Aktualny cennik Shopify znajdziesz tutaj.

Więcej artykułów

Monday, 19, May 2025

Startup Ecommerce na Carpathian Startup Fest 2025

Saturday, 12, Apr 2025

Plan Shopify zmienia nazwę na Grow – co to oznacza?

Thursday, 27, Mar 2025

Ile kosztuje utrzymanie sklepu na Shopify?

Tuesday, 6, Feb 2024

Ważne aktualizacje planów Shopify od 24.01.2024

Spis treści

Shopify, jedna z wiodących platform e-commerce na świecie, dokonała kluczowych aktualizacji w swojej ofercie planów subskrypcyjnych. Zmiany te, które weszły w życie w ubiegłym tygodniu, dotyczą wszystkich głównych planów: Starter, Retail, Basic, Shopify oraz Advanced. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje, które pomogą przedsiębiorcom i naszym czytelnikom zrozumieć te zmiany i odpowiednio dostosować swoje sklepy.

Rozszerzony dostęp do raportów

Wszystkie plany otrzymują teraz dostęp do ponad 60 raportów, w tym raportów marketingowych, sprzedażowych i dotyczących zysków. To ogromna wartość dodana, umożliwiająca lepszą analizę wyników sklepu i identyfikację nowych możliwości optymalizacji.

Ograniczenia w dostępie do kont pracowników

Plany Starter i Basic nie obejmują już kont pracowników. Przedsiębiorcy, którzy potrzebują dodatkowych kont dla swojego personelu, powinni wybrać plan "Shopify" lub wyższy. To zmiana, która może wpłynąć na mniejsze firmy i startupy, zachęcając do wyboru bardziej rozbudowanych planów.

Limitacja rynków

Wszystkie plany teraz zawierają dostęp do 3 rynków dla dodatkowej regionalnej personalizacji, przy czym dodatki regionalne są dostępne tylko w planie Advanced. To ograniczenie zmusza przedsiębiorców do przemyślenia swojej strategii międzynarodowej i potencjalnego inwestowania w bardziej zaawansowany plan.

Ulepszona obsługa klienta w planie Advanced

Plan Advanced teraz zawiera ulepszoną obsługę czatu z priorytetowym kierowaniem do przodu kolejki. To znacząca korzyść dla większych przedsiębiorstw, które potrzebują szybkiego wsparcia w zarządzaniu skomplikowanymi sklepami.

Ograniczenia dostępu do danych klientów

Plany Starter i Basic nie obejmują już dostępu do danych osobowych klientów (PII) za pośrednictwem aplikacji zbudowanych w administracji Shopify. Dla dostępu, przedsiębiorcy muszą wybrać plan Shopify lub wyższy i zapłacić dodatkową opłatę w wysokości 29 USD/rok.

Przypomnienie

Zmiany te dotyczą wyłącznie nowo otwartych sklepów po 24 stycznia 2024. Obecni przedsiębiorcy, którzy już wybrali swój plan, nie odczują wpływu tych zmian i zachowają swoje obecne plany oraz funkcje. Jeśli jednak zdecydują się na zmianę planu, będą podlegać nowym warunkom. Aktualny cennik Shopify znajdziesz tutaj.

SHOPIFY
ZA DARMO
przez pierwsze
3 DNI
następne 3 miesiące
kosztują tylko 1 USD
Zarejestruj się

Darmowy consulting z ekspertami Shopify

Jeśli chcesz skorzystać z naszego wsparcia, wypełnij formularz dostępny na stronie dedykowanej darmowym konsultacjom naszych ekspertów Shopify i podziel się z nami kluczowymi informacjami.

Napisz do nas