Lab/Synthetic Testing

Testowanie laboratoryjne, zwane też syntetycznym, polega na przeprowadzaniu testów w celu uzyskania szczegółowych informacji o pojedynczym ładowaniu strony lub interakcji. Narzędzia takie jak WebPageTest, Lighthouse oraz zakładki Network i Performance w narzędziach dla deweloperów Chrome to przykłady narzędzi do testowania laboratoryjnego.

Charakterystyka

  • Szczegółowe Informacje: Testowanie laboratoryjne dostarcza bogatych informacji o pojedynczym ładowaniu lub interakcji.
  • Ograniczenia: Niekoniecznie odzwierciedla sposób, w jaki wszyscy użytkownicy postrzegają daną stronę internetową.

Zastosowanie

Testowanie laboratoryjne jest szczególnie przydatne w fazie rozwoju, gdy deweloperzy chcą zrozumieć specyficzne aspekty wydajności strony. Jednakże, aby uzyskać pełniejszy obraz, powinno być uzupełnione o testy w rzeczywistych warunkach (RUM - Real User Monitoring).

Chcesz rozwijać swój biznes e-commerce i maksymalizować jego potencjał? Rozważ zatrudnienie eksperta ds. e-commerce, który poprowadzi Cię przez zawiłości sprzedaży online i pomoże Ci osiągnąć cele biznesowe.

Chcesz rozwijać swój biznes e-commerce i maksymalizować jego potencjał? Rozważ zatrudnienie eksperta ds. e-commerce, który poprowadzi Cię przez zawiłości sprzedaży online i pomoże Ci osiągnąć cele biznesowe.

Skontaktuj się z nami!
Fraza wyszukiwania

Szukasz wiedzy?
Skorzystaj z wyszukiwarki