- Zdjęcia produktu: Wysokiej jakości zdjęcia produktu z różnych kątów i z dużym powiększeniem pozwolą klientom dokładniej zobaczyć produkt.
- Opis produktu: Pełny i dokładny opis produktu powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje o produkcie, takie jak jego funkcje, korzyści, składniki i inne istotne szczegóły.
- Specyfikacje techniczne: Jeśli produkt jest bardziej skomplikowany lub ma specyficzne wymagania, należy zawrzeć na stronie produktowej odpowiednie specyfikacje techniczne.
- Opinie klientów: Dostęp do opinii klientów na temat produktu może pomóc potencjalnym klientom w podjęciu decyzji o zakupie.
- Cena i dostępność: Czasami produkty są dostępne w różnych opcjach cenowych lub mają ograniczoną dostępność. Te informacje powinny być jasno wyświetlane na stronie produktowej.
- Opcje dostawy: Klienci powinni wiedzieć, jak i kiedy będą otrzymywać swoje produkty, więc należy udostępnić informacje na temat opcji dostawy.
- Gwarancja i zwroty: Informacje na temat gwarancji i polityki zwrotów powinny być jasno wyświetlane na stronie produktowej, aby klienci wiedzieli, jakie są ich prawa i możliwości w razie problemów z produktem.
Strona produktowa w sklepie internetowym opartym na platformie Shopify
Strona produktowa w sklepie internetowym opartym na platformie Shopify powinna zawierać następujące informacje: