Time to Interactive (TTI)
Time to Interactive (TTI) to metryka laboratoryjna mierząca reaktywność ładowania strony. Pomaga ona zidentyfikować przypadki, w których strona wygląda na interaktywną, ale tak naprawdę nią nie jest. Szybki TTI pomaga zapewnić, że strona jest użyteczna.
Jak Działa?
Pomiar Czasu: TTI mierzy czas od rozpoczęcia ładowania strony do momentu, gdy jej główne podzasoby zostały załadowane i jest ona w stanie szybko i niezawodnie reagować na wejście użytkownika.
Jak Mierzyć?
Mierzenie w Laboratorium: Najlepszym sposobem na pomiar TTI jest przeprowadzenie audytu wydajności Lighthouse na stronie. Metryka ta jest najlepiej mierzona w kontrolowanym środowisku laboratoryjnym.
Jaki jest dobry wynik TTI?
Cel dla Dobrej Wydajności: Dla zapewnienia dobrej jakości doświadczenia użytkownika, strony powinny dążyć do osiągnięcia TTI poniżej 5 sekund, gdy testowane są na przeciętnym sprzęcie mobilnym. Więcej znajdziesz informacji tutaj.
Zastosowanie Praktyczne
TTI jest kluczowym wskaźnikiem do rozważenia podczas optymalizacji stron pod kątem interaktywności, szczególnie w kontekście stron obciążonych dużą ilością skryptów i zasobów. Na przykład, jeśli strona e-commerce ma wysoki TTI, może to oznaczać, że użytkownicy muszą czekać zbyt długo na możliwość interakcji z elementami strony, takimi jak przyciski lub formularze, co może negatywnie wpłynąć na ich doświadczenie zakupowe.
Zatrudnij eksperta
Chcesz rozwijać swój biznes e-commerce i maksymalizować jego potencjał? Rozważ zatrudnienie eksperta ds. e-commerce, który poprowadzi Cię przez zawiłości sprzedaży online i pomoże Ci osiągnąć cele biznesowe.
Skontaktuj się z nami!Fraza wyszukiwania
Szukasz wiedzy?
Skorzystaj z wyszukiwarki
-
A
-
B
-
C
-
D
-
E
-
G
-
H
-
I
-
J
-
K
-
L
-
M
-
R